O mnie

Cześć! Mam na imię Karolina i piszę zdrowo o diecie i lifestyle’u. Jestem dietetykiem klinicznym i chętnie pomogę osiągnąć Twoje wymarzone cele dzięki współpracy online.

Ostatnie posty

    Sorry, no posts matched your criteria.

Przykładowy jadłospis w Hashimoto

Przygotowałam dla ciebie przykładowy, trzydniowy jadłospis w Hashimoto bez cukru, glutenu, pszenicy i mleka krowiego.
Jest to oczywiście propozycja, a najlepszy jadłospis będzie opracowany indywidualnie do potrzeb pacjenta, jego stanu zdrowia oraz stylu życia.
Jednak możesz czerpać z tego jadłospisu inspiracje i na przykład korzystać z samych przepisów.
Co ważne uwzględnia on sezonowe warzywa i owoce, więc myślę, że ci posmakuje 🙂

Kaloryczność diety to 1800 kcal.
Rozkład makroskładników: około 70 gram białka oraz tłuszczów i 220 gram węglowodanów.
Na końcu każdego dnia znajdziesz podsumowanie posiłków, a przy każdej z potraw jest podana kaloryczność.
Przydatna jest również lista zakupów umieszczona na samym końcu.
Jeśli masz alergię lub nadwrażliwość pokarmową na którykolwiek z produktów to wymień go na inny, który możesz spożywać.

POBIERZ JADŁOSPIS

Potrzebujesz indywidualny jadłospis dopasowany do Twoich preferencji żywieniowych? Zapraszam do współpracy.

Napisz komentarz